Zuid Amerika

Deze weblog gaat over een reis door Zuid Amerika.

My Photo
Name:
Location: Deventer, Overijssel, Netherlands

Sunday, December 03, 2006

Christoffel


Christoffel de beschermheilige voor de reiziger. Hij voorkomt ongelukken en zorgt dat je veilig thuiskomt.

Dit Medaillon kreeg ik van Frans. Ik zal het dragen.
NB. Later kreeg ik van mijn Collega Bart nog zo'n hangertje, maar overdaad schaadt. Teveel bescherming zorgt er niet voor dat de reiziger heelhuids terugkeert, maar dat deze helemaal niet meer vertrekt.
U bent gewaarschuwd! 17-12-2006

1 Comments:

Blogger marjolein said...

Ook de heilige Christoffel kan niet alle ongeluk voorkomen... Jos, bedankt voor het doorgeven van Christoffel, tot nu toe werkt hij goed bij mij... maar ik heb nog even te gaan als reiziger...

5:57 AM  

Post a Comment

<< Home