Zuid Amerika

Deze weblog gaat over een reis door Zuid Amerika.

My Photo
Name:
Location: Deventer, Overijssel, Netherlands

Saturday, December 30, 2006

heet

Hualane richting Curico
Hier weer een berichtje, het is hier erg heet en stoffig. Gister waaide het zo hard dat mijn benen werden gezandstraald, Ik ben van Pichilemu naar Lago de Torca gegaan, en ga nu richting Curico. Over gravel wegen fietsen is niet aangenaam vanwege het stof, dus heb maar weer het asfalt opgezocht. In Puerte Mont regent het, ik kan daar nu al naar verlangen. Links een bloeiende cactus. In een winkeltje langs de weg kreeg ik toffees gemaakt van melksuiker. ook kocht ik er prima kaas. Dat was op weg naar Pichilemu, een badplaats bekend bij surfers. Ik verlang naar de bergen dus misschien ga ik een stukje met de bus. Iedereen rijdt hier met pickups dus het is verleidelijk af en toe je duim op steken, meestal wordt ik wel meegenomen. Contact met de Chilenen is prima. Nieuwjaar probeer ik wel in een hotelletje te vieren, anders wordt het wel erg saai. Tot nu toe zo´n 300 km gefietst. Ik ga nu nog even fietsen om te zien waar ik kan overnachten.
Groet Jos

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi Jos, Zit hier met je dochter Nina blind te typen (pica cursus Lynn)en ze lacht zich rot om alle tikfouten die ik weer moeizaam verbeter. De eerste indruk van Chili is prachtig (zon, gladde benen, snoep en liften). Mooi dat je zo vaak een internetcafe tegenkomt. Heb je al vrij gekampeerd? Vogezen was weer prachtig, maar een week is te kort.
adios amigo,
Frans

12:22 PM  
Blogger Martin van de Vrugt said...

Een fijne jaarwisseling Jos! Kom gezond weer terugpeddelen in 2007!!
Fijn om te horen dat je het, weliswaar stoffig, naar je zin hebt. Mooie foto! Keep 'm coming!

Martin Marit & kids.

6:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Jos! Ik ben blij om te horen dat het goed gaat ...Niet zo leuk dat je Spaans je in de steek laat ...;-(

Ik wens je nu Een feliz año nuevo y los mejores deseos para el 2007 ...

Con mucho cariño,

Vanessa

8:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ha Jos, allereerst all the best voor 2007 met veel fiets- en wandelplezier. Leuke jaarwisseling gehad?
De foto's zien er prachtig uit, lang leve het internetcafe!
Kan haast niet wachten op bergfoto,s.

Groeten, Louky, Koos en Troy

1:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Jos,
Een goed en gezond 2007 toegewenst. En dat je benen je brengen waar je zijn wil. Ik heb even op de kaart gekeken. Varen van Nieuw Zeeland naar jou is te ver. Dus we zien elkaar weer in Deventer. All the best! Hasta la vista. And tell them: habla demasiado rápiedo, lento por favor.
Groet, Freek

2:58 AM  
Blogger Jos said...

Hallo daar ik lees jullie reacties, leuk zeg, mee doorgaan hoor!!

9:23 AM  
Blogger Unknown said...

Hallo Jos

Alleerst natuurlijk de allerbeste wensen voor 2007.
Fantastisch wat je allemaal meemaakt.
Ik zie dat je al flink aan het trainen en afzien bent voor de triathlon.
Ik weet zeker dat jij er iedereen af fiets dadelijk in Holten.
Veel plezier en genieten verder nog.

greetz Harry

3:25 AM  

Post a Comment

<< Home