Zuid Amerika

Deze weblog gaat over een reis door Zuid Amerika.

My Photo
Name:
Location: Deventer, Overijssel, Netherlands

Thursday, January 04, 2007

Tome, terug aan de kust voorlopig




Even een berichtje uit Tome, vlak boven Concepcion aan de kust. Tot nu toe z´on 600 km gefietst door een op Frankrijk lijkend landschap. Wel mooi maar je komt er niet voor natuurlijk. Ik probeer nu naar Los Angeles te bussen zoals gechreven, en vandaar een vulkaan te bezoeken (Laguna de la laga). Een rondwandeling van drie dagen.
Koos!! Ik maak handig gebruik van de waterzak die je me gaf, ik zou anders maar uitdrogen.
Gister een pension genomen, kleren laten wassen etc. Daarvoor vrij gekampeerd achter een hooischuurtje. De man kwam mij ´s morgens brood fruit en suiker brengen, de lieverd. Een kilo suiker!!!. foto´s van kerk in Quirhue en kampeerplekje op echt gras!!!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallo Jos,

Allereerst een gezond en gelukkig nieuwjaar toegewenst. Fantastisch om via je weblog je avontuur in Zuid Amerika te kunnen volgen.

Geniet ervan.

Groetjes Saskia

3:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

drink maar lekker water jongen. frans en ik doen het wel met oude whisky, het blijft behelpen nietwaar.

hoe is het op het gps front, geef maar eens wat coordinaten door, leuk voor google earth.

groeten namens het gezin

koos.

3:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ha die Jos, natuurlijk ook van mij een geweldig nieuwjaar. Dat zal in ieder geval in het begin wel niet zo moeilijk zijn daar in Zuid Amerika. Maandag weer beginnen, is niet hetzelfde zonder jou...
Leuk om op de hoogte te blijven van je belevenissen. Groetjes Annemarie

4:30 AM  
Blogger ruepert said...

Gelukkig nieuwjaar.
1kg suiker als het maar rietsuiker is.
let op vulkanen kunnen erg hoog zijn en kwalijke dampen uitstoten.
peter

4:27 AM  
Blogger Jos said...

Hallo daar, nog bedankt voor jullie reacties. Allemaal nog een goed nieuwjaar toegewenst. En ja maandag beginnen! Waar eigenlijk???

groet

8:43 AM  
Blogger Unknown said...

Hee Jos!

Alle goeds en sportiefs voor het nieuwe jaar!
Wat ontzettend leuk om jouw belevenissen op deze manier te kunnen volgen. Hopelijk geniet je er met volle teugen van; ik wens je heel veel plezier en bijzondere momenten toe daar in verweggistan.

groetjes, Cora

8:52 AM  

Post a Comment

<< Home