Zuid Amerika

Deze weblog gaat over een reis door Zuid Amerika.

My Photo
Name:
Location: Deventer, Overijssel, Netherlands

Monday, January 08, 2007

Weer een logje




Hallo allemaal, vandaag lekker rondgehangen en met de bus naar Salto Laja (ong. 25 km.) gegaan. Salto laga is een prachtige waterval het water er van komt uit de bergen van mijn vorige beschrijving.


Bij de waterval zelf begint het een beetje op de intensieve toeristenhouderij te lijken, maar ik moest er natuurlijk wel even heen. Mijn telefoon heb ik nog niet aan de gang, misschien geef ik het maar op. Van elke belmaatschappij heb ik nu zo´n beetje chips uitgewisseld, maar geen resultaat.


Ik lees overigens alle commentaren op mijn log, maar inderdaad ik kan geen commentaar op een bijdrage leveren. Dat zou mooi geweest zijn. En Vanessa de Chilenen beginnen mijn spaans al een beetje te begrijpen.!!!!


Verder voor mijn lieve collega´s een foto van het groenehospitalitybusinessshirt, ik zit daar in een pensionnetje met een flesje bier.



7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey Jos, komm je veel internetcafé's tegen of moet je er naar zoeken? Is het in die bergen koud of valt dat nu wel mee? Zo te zien ben je al wat smaller geworden, maar dat kan ook aan de foto liggen. Ben benieuwd naar je volgende verhaal.
Groet, Léon

12:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

voor Leon Veel internet cafes inderdaad, maar ik ga nu naar een rustiger gebied vanaf PUERTO MONTT, de Caretera Austral. Ik lijk alleen maar dun op de foto.

1:49 PM  
Blogger J@nnette said...

Hadiejos!

Leuk om je weer 'ns ff te spreken op MSN. Jammer dat ze daar geen cam hadden en dat de mic het niet deed. Volgende x een wat moderner internetcafé uitzoeken misschien?!

Als ik die foto's zo zie en je verhalen lees wordt ik eigenlijk best wel jaloers... maar hee; helemaal alleen alle cijferbestanden klaarzetten is ook hartstikke leuk;-)

Fietze maar weer en tot de volgende keer!!!

Laterrrrrr,

J@nnette

1:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Jos,

Raften in de Bio-Bio schijnt de moeite waard te zijn. Ga je nu via Los Angeles en Mulchen naar Victoria en dan Temuco? Ben je al vreemde typetjes tegengekomen?
Spannend om te raden waar je straks weer opduikt.
groeten
Frans

4:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hola Jos!

¿Lo estás pasando bien, no?
Ik ben je niet vergeten hoor, maar ben zelf afgelopen maandag uit Amerika teruggekomen en ben nog zo moe.

Hier is het regenachtig, afschuwelijk.
Hoe gaat het met je Spaans? heb je wat aan de lessen gehad?

Un abrazo muy fuerte y manténme informada ...

Vanessa

12:17 PM  
Blogger Martin van de Vrugt said...

Hallo Jos,

Het is leuk om je logjes te lezen: mooie natuur zo op de foto's te zien. Hier is het grijs en vooral regenachtig. Je ziet er inderdaad dunner uit op de foto', wij moesten hier ook maar meer gaan fietsen!

Groetjes,

Marit

2:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Jos,
alles goed met de fiets en uiteraard met jou. Werk een beetje aan de conditie. Dan kan ik je op Posbank niet meer uit wiel rijden. Prachtige foto's , en dito verhalen. Hier komt een ouderwets pak sneeuw aan dus warm nog even op aan de tropische temperaturen voordat je weer afreist.
Welke koers ga je voor de komende dagen uitzetten.?
Een dood schaap als dakbedekking
is een idee voor mijn doesburgsde stadsherstelactiviteiten.
Geniet ervan en benieuwd naar de volgende berichten en foto's

Groet

Dirk

12:34 AM  

Post a Comment

<< Home