Zuid Amerika

Deze weblog gaat over een reis door Zuid Amerika.

My Photo
Name:
Location: Deventer, Overijssel, Netherlands

Friday, January 12, 2007

Camina Austral











Chaiten. Ik moest dit stadje halen om te kunnen bellen.
Josien gefeliciteerd!!
Op de foto: hangbrug naar erg mooie camping. Mijn fietsclubje: Alvaro, Fernanda en Remy. (ook alleen op de wereld.) Thermas. And the flying doctors

Hallo ik rij nu op de Camino Austral en heb me bij een paar fietsers aangesloten. Het is erg zwaar want hier zijn alleen maar grindwegen, maar toch 200 km gefietst en gevaren in 3 dagen. Vanaf Puerte Montt.

I have spent al loveley evening with for people,Claudio, Arturo, Dorris and Margerita. They where in an cabaña, because they had an accident on the road and their car flipped over. Lucky the men are both doctors, so they didn´t need to go to an hospital.

De dag erna heb ik in een Thermas gelegen, een natuurlijke warme bron en daarna aan boord van een boot, er moest een man afgezet worden op een eiland en als beloning kreeg de schipper een schaap. Dat beest heeft de overtocht niet overleeft, het werd meteen gelacht, overal bloed!!!

En
Martin ,de fiets houdt zich goed er rammelt wel veel los
Jose, mijn brillendoekje is al een beetje vies.
Jelma en Bernhard, ik draag weer het t shirt vanavond!
Tot ziens
Ik zal met deze route nog wel een week zoet zijn en het is hier vrij leeg, dus veel zal er niet verschijnen in het logboek.

6 Comments:

Blogger Martin van de Vrugt said...

Há! Heel mooi dat je fiets het houdt. Ik neem tenminste aan dat er geen echt vitale delen losrammelen?
We genieten hier mee van je verhalen en foto's. Da's een beter uitzicht dan hier...

We wachten vol spanning op het volgende verslag...
Groet! M&M+kids

2:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Jos,

Mijn berichten (beste wensen, felicitaties) komen blijkbaar niet door. Ik zie ze in ieder geval niet op de weblog verschijnen. Ik ben hier niet zo handig in, dus probeer ik het nog maar een keer.
We lezen je verhalen met belangstelling en kijken elke dag uit naar de volgende. Ook je ouders lezen regelmatig mee.
Groeten vanuit Doetinchem,
Henk

4:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Jos,
Het gaat er steeds ruiger uitzien, ook google-earthend. Probeer de weg te volgen en kom o.a. in Lago Rosselot. Het ziet er allemaal bergachtig uit met veel sneeuw erop en brede rivieren in de dalen (beetje Noorwegen?)kan zelfs de bruggen erover heen zien gaan. Mooie foto´s die je plaatst(ook goede kwaliteit prima camera die Olympus).
Ben heel benieuwd naar het complete verhaal van je. Zo te zien kom je heel wat tegen onderweg. Leuk dat je nu ook gezelschap hebt.
groeten,
Frans

1:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dag Jos,
Alles goed? Wat een prachtige platen en verhalen. Wat een andere wereld.
groet Wilco

1:18 AM  
Anonymous Anonymous said...

Adios,

ik word helemaal jaloers op je, met name op het stoffige en hete klimaat. Wat dat betreft zou ik maar niet te snel terug komen. En ik zou helemaal graag willen ruilen met die man op dat paard, lijkt me trouwens nog veel leuker dan fietsen.

Hoi,
Kees

12:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hé, compañero, todo va bien, como veo. Ziet er relaxed uit, hoewel een tochtje over 200 km grind je ogen aardig aan het trillen moet zetten. Maar ja, het alternatief hier met tentamens en mucha lluvia, zal je toch nog minder aanspreken. Geniet en hou je haaks.

11:48 PM  

Post a Comment

<< Home