Zuid Amerika

Deze weblog gaat over een reis door Zuid Amerika.

My Photo
Name:
Location: Deventer, Overijssel, Netherlands

Wednesday, January 17, 2007

afzien

Dag lieve lezers, ik zit nog op de Camino Austral, en met dit tempo kan dat nog wel even duren. ik fiets nog steeds met 3 studenten en dat zijn echt van die rammers dus jullie snappen dat ik het moeilijk heb. Maar het is gezellig, s avonds maken we vuur en daar wordt op gekookt. Het zijn echte armoedzaaiers dus voorlopig niet lekker uit eten en zo. Ik heb geloof ik al 8 kilo macroni gegeten. We fietsen langs rivieren en gletschers het is allemaal erg ruig en mooi. vanmorgen voor het eerst regen dus geen stof op de wegen.

Het zijn allemaal grindwegen hier dus 60 km per dag is al heel wat.

Groet

Een foto plaatsen lukt niet met deze langzame PC

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha Jos,
Mooie verhalen uit Chili en het ziet er ook prachtig uit. Ik hoop dat de PC's niet langzamer worden naarmate je verder zuidwaarts trekt. Veel badmintonners volgen de reis.
Veel fun (alleen of met je companeros) en hou je taai.
Groetjes,
Bernhard

8:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Jos, ik heb even gewacht met het lezen van je `chiliverslag` want als ik reisverhalen van fietsers lees krijg ik enorm de kriebels en wil ik meteen op de fiets stappen om nooit meer op te houden...
Ik hoop dat dit avontuur je bevalt en ik wens je heel veel mooie momenten toe.

Groet van Franke

2:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

¡Hola Jos! Increíble todo lo que estás viviendo en Chile ...Quiero irme ya a Sudámerica ...

Jos ..ik ben echt heel blij voor je dat je dit allemaal beleefd!! De mensen die je tegenkomt, die prachtige landschappen ...alleen die zware fietstochten kunnen me helemaal robadas (gestolen) worden, ha, ha.

Que lo sigas pasando bien, un abrazo muy fuerte,

Vanessa

3:12 AM  
Blogger Martin van de Vrugt said...

Há Jos,

Had iemand gezegd dat het makkelijk zou zijn en uh... kunnen je compagnons gewoon harder fietsen of zijn ze wat jonger...
;-)
Een voordeel van langzamer fietsen is uiteraard wel dat je meer ziet van je omgeving lijkt mij. Jammer dat de foto's niet lukken. Zo gauw als de computers weer sneller worden werk je ons maar weer bij.
Hou vol!
Martin, Marit & kids.

3:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hallo Jos,

Tof om je reis via Internet vanuit Zweden te kunnen volgen. Heel sterk dat deze droom van je werkelijkheid wordt. Daarbei denk ik dus vooral aan jouw familie. ;-)

Sterkte en succes
Anette en Jan Knulst

4:35 AM  

Post a Comment

<< Home