Zuid Amerika

Deze weblog gaat over een reis door Zuid Amerika.

My Photo
Name:
Location: Deventer, Overijssel, Netherlands

Wednesday, January 24, 2007

hola hola


Hier weer een berichtje uit Chili. Rio Tranquilo.
Een prachtige wandeling gemaakt in Cerro Castillo, (zie foto) en s'avonds nog rotstekeningen bekeken in de buurt. Je mag er weilswaar niet flitsen maar iedereen mag wel zijn vieze handen proberen te passen op de afdrukken die 10.000 jaar geleden gemaakt zijn. De volgende dag langs een dood bos gereden, door as van een uitbarsting in 1991 is dit bos venield. Het groepje fietsers is inmiddels uitgebreid tot 7, waarvan ik de oudste ben.
Vandaag marmerrotsen bekeken in een heel groot meer. General Carrera
Ik sta nu met 15 andere tentjes op een heel klein veldje achter een huis.
De reis blijft steeds heel indrukwekkend.
Toch nog een foto. (1 logje gewist) maar commentaar van Peter en Martin gelezen.
Peter ik weet werkelijk niet of dit wat voor je was geweest, maar ik denk van wel. En Martin, het fietsen in een groep gaat prima, ik fiets meestal alleen achteraan, en men wacht op mij. Soms wel 50 minuten.

10 Comments:

Blogger Martin van de Vrugt said...

Há! Mooi dat je het nog steeds naar je zin hebt! Ik kan mij zo voorstellen dat je iedere dag van die "Ohhh en Ahhh" momenten hebt. Gaat dat goed overigens, met zo'n grote groep? Volgende keer weer foto's hè!?!

Groet, Martin, Marit & kids

2:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

¡Hola Jos!

We zijn gisteren weer met de lessen begonnen en moesten natuurlijk wel aan jou denken. Puck zal je blog lezen vanuit haar splinternieuwe laptop!

Ahora en español: Por lo demás todo bien, estoy planeando mi próximo viaje, creo que voy a Egipto en febrero. También tengo planes de ir a Buenos Aires, pero en diciembre. Tengo una nueva amiga argentina, Gloria, que me ha invitado a visitar su ciudad, ya veremos ...

Jos, te echo mucho de menos pero estoy muy contenta de que estés realizando tus sueños,

Un abrazo muy fuerte,

Vanessa

2:19 AM  
Blogger Martin van de Vrugt said...

Ja....
zo te zien begint de verwildering toe te slaan... ;-D

3:13 AM  
Anonymous Anonymous said...

Heeee lievelievelieve PAPAA!
Ik vindt het echt leuk dat je allemaal stukjes op je site schrijft!
Weetje wat ik op de comp. heb!
hans teeuwen met ons lievelings liedje!
alleen zonder beelden!
Maar ik hoop dat ik je snel weer spreeek
kusjes Kari
en nina en mama

2:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

hoi jos
ziet er allemaal prachtig uit, weet ook waar je precies bent omdat frans alles volgt op google earth!kunnen we daar ook ergens kanoen !hoe gaat het met je spaans na al die weken?
groet carolien

7:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hé Jos,
Die baardgroei wil nog niet zo erg lukken hè. Wat zie je er wilt uit man. Wel op tijd in bad hè, ik ruik het hier. Een mooie achtergrond overigens. Op welke hoogte zit je daar ongeveer. Het is leuk om je varhalen te lezen. Het verbaasd me telkens dat je daar zoveel gelegenheid voor hebt. Al diverse geïnteresseerden jou site doorgegeven. Ze vinden het allemaal prachtig. Ik had je vorige week vanuit Tokyo willen schrijven, leek me wel leuk, maar daar is niets van gekomen. Lange dagen met de klant en ’s avonds tot in de laatste uurtjes de stad in. Overigens een totaal andere wereld dan bij jou, maar ik zou zo willen ruilen.
Hier in Doetinchem gaat verder alles z’n gangetje.
Groetjes van ons allen,
Henk

9:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja Jos je haar is mooi in lijn met de achtergrond. Ik heb een mooi plaatje gezien van de Catedral de Marmol. Het lijkt zuidelijker een stuk woestijnachtiger te worden. Goed dat je die jonkies bijhoudt. Ga je ook in Perito Moreno lopen?
adios,
Frans

12:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

he jos,
fijn dat alles goed gaat, veel fietsplezier nog! We blijven je volgen..........

benhard, jelma veerle en jielis

1:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

He Jos,
op de laatste foto heb je wel wat weg van een of andere wazige brit die in een natuurprogramma loopt te bazelen over miertjes en vogels (ahumm, this is a very rear species and it hasn't been been spotted for the last fifty years in the outer lonelyness of Southern Chile)
Nee, geen gekheid op de fiets, ik lees de vorderingen en ben wel een beetje jaloers.
De jongens en ik staan te trappelen om weer naar Schotland te gaan. Houd je haaks en de lucht in de banden.

hasta la vista en groetjes, Bernhard

12:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoi Jos,
Wat was de zin van deze reis ook al weer? Sorry, ik zal verder niet moeilijk doen maar klopt het met de doelstellingen en verwachtingen? Of is het een totaal ander avontuur geworden? Geniet ze nog een tijdje, ik drink graag een whisky met je in de blokhut als die klaar is (weggestormd. Groet, Freek

12:08 PM  

Post a Comment

<< Home